Tesla v26 beschrijving

Gepubliceerd op 24 maart 2022 om 11:37

Intro

Tesla is een groot merk in deze wereld. Zelf ben ik goed in het beschrijven van autobeschrijvingen. Zelf heb ik al de v23, v24, de formule 1 auto en v25 beschreven en Tesla heeft aangegeven hier veel aan te hebben. Lees hier meer over de v25. Dit document is 1000 euro waard. Hieronder staat beschreven wat er beter moet aan de Tesla 25:

 

De moter

De motor moet dieper in de voorbak liggen (zo'n 20cm). De motor moet vier koppelingen hebben in plaats van vijf. Noisecontroll helpt de motor langzamer en geluiddicht te draaien. De motor moet een zilverencoting hebben en dient niet meer geluid te produceren dan 60cb. Er dient een klep bovenop de motor te liggen die je open kan maken, zo verouderd de motor niet snel omdat de motor dan ''veilig'' onder een klep ligt.

 

De vooras

De vooras dient lager te liggen (zo'n 20cm) en dient bedraad te zijn en gekoppeld aan de motor. De vooras dient 20% kleiner te zijn dan de v25.

 

Het dak

Het dak dient 10cm naar beneden worden gemonteerd. Het dak moet ik de basis geruit zijn met een gouden coting eroverheen.

Er moet een raam in het dak zitten, ideaal voor in de zomer. Het dak is 40cm bij 40cm.

 

Het geluidssysteem

Vergeleken met de v25 hoeft hier niet zoveel aan veranderd te worden, enkel en alleen de subwoofer in de achterbak. Deze dient 20% kleiner te zijn en meedraaien met de motor. Dit kan door een slang te koppelen van de subwoofer naar de motor. Dit is wel nieuw, maar hopelijk kan Tesla dit realiseren. Wanneer de koppeling is gemaakt kan de subwoofer het beste renderen.

 

De wielen

De wielen dienen vijf spaaks te zijn in plaats van zes. Enkel en alleen vijfspaakse wielen moeten onder de v26 worden geplaatst. De banden dienen 20% dikker te zijn dan de v25.

 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.